A projekt azonosítószáma: EKOP-2.A.3-2013-2014-0003
A projekt célja az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszerbeintegrált, gyakorlatban már alkalmazott elektronikus fizetési lehetőségek használata az Országos Kémiai Biztonsági Intézet szolgáltatás eredményességének és hatékonyságának és költségvetési átláthatóságának növelése érdekében.
Ezáltal az ügyfelek a közigazgatással szemben fennálló fizetési kötelezettségeiket az eddigi lehetőségek megtartása mellett elektronikus ügyintézés során - akár otthonról - bankkártya, illetve internetbank, a személyes megjelenéssel járó ügyintézés során pedig bankkártya segítségével is teljesíthetik.
A kialakítandó elektronikus fizetési rendszer segíti a hatósági ellenőrzési munkát, csökkenti az egy fizetésre jutó adminisztratív terheket, a tranzakciók számát, valamint az ügyintézési időt. Mindez az ügyféloldalról tapasztalható várhatóan nagyobb elégedettséggel együtt növelheti a befolyó díjak összegét.
A projekt célul tűzte ki többek között az egyes közigazgatási eljárások és a pénzügyi tranzakciók egyértelmű megfeleltetését, a díjak pontos, késedelem nélküli beszedését, a visszaélési, csalási lehetőségek minimalizálását, a díjelszámolások visszakereshetőségének biztosítását, valamint konzisztens, naprakész analitikus adatok biztosítását elemzésekhez, döntés-előkészítéshez. Az elektronikus rendszer segíti az adatvédelem és a pénzügyi elszámolások biztonságának megteremtését.
A projekt számszerűsíthető eredményei
Főbb adatok
Kedvezményezett:
Országos Kémiai Biztonsági Intézet (OKBI) - Országos Tisztifőorvosi Hivatal (OTH) konzorcium, az OKBI vezetésével
A szerződött támogatás összege: 53.235.850,- Ft.
A támogatás mértéke: 100%
Projekt megvalósításának időszaka: 2014. augusztus 1. – 2015. március 31.
Támogató: Miniszterelnökség